רשת נעלי TOGO נכנסת לתחום נעלי הגברים

רשת נעלי הנשים TOGO , המתמחה בעיצוב, ייצור, יבוא ושיווק נעלי נשים תחת הקונספט " VALUE FOR MONEY ", מרחיבה את פעילותה ונכנסת לראשונה לתחום נעלי הגברים בהשקעה של כמיליון ₪ . במסגרת המהלך, סיימה הרשת בהצלחה רבה פיילוט שנערך במספר חנויות ובימים אלה היא החלה לשווק את נעלי הגברים לחנויות נבחרות. המהלך ילווה בקמפיין פרסום שיכלול שילוט בחנויות הרשת ודיוור ישיר.



עידו פיגנבוים, סמנכ"ל רשת נעלי TOGO :" כ- 25,000 נשים מבקרות בחנויות הרשת מידי יום, דבר המהווה הזדמנות להרחיב את מגוון המוצרים ולהגיע לקהלי יעד חדשים על פלטפורמה זו. לאחר שהוכחנו יכולת גבוהה בייצור שיווק וייבוא נעלי נשים במגוון רחב של קולקציות, החלטנו לשווק נעלים לגברים ובמקביל לאתר שווקים חדשים. הקולקציה החדשה שלנו כוללת כ- 30 דגמים שמתחלפים מספר פעמים בעונה."



בנוסף, השלימה הרשת מהלך של פתיחת 5 חנויות חדשות בקונספט עיצובי חדש בהשקעה של כמיליון וחצי שקלים ₪. החנויות החדשות בקניון הזהב בראשון לציון בשטח של 75 מ"ר, במרכז וייצמן בתל אביב (70 מ"ר), ב"מרכז טופז" בדימונה ( 100 מ"ר), במתחם פולג בנתניה (100 מ"ר) ובמתחם הסינמה סיטי החדש בקיריון – קריית ביאליק (70 מ"ר).

אולי יעניין אותך

אביבי מטבחים מתחם בני ברק צילום אמיר אליסיאן
IMG-20240414-WA0023
ליאור לייבל מנהל מרחב צפון אלדר משכנתאות קרדיט אוהד עשור
קבוצת SQLink מגייסת עובדים חדשים ומשיקה קמפיין חבר מביא חבר (1)
הדמייה קפה קפה טרמינל 3 נמל התעופה בן גוריון
Roy Fridman headshot_C2A

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)