בעוד בישראל המודעות להרכב החומרים במוצרי קוסמטיקה נמוך, בפעילותה בעולם נדרשת רשת סבון לבצע התאמה לדרישות הצרכנים ומוציאה חומרים פחות בריאים. החנות הראשונה של 'סבון של פעם' נפתחה באמצע שנות התשעים, ברחוב שינקין. מאז גדלה לרשת בינלאומית בשם SABON, המונה למעלה מ 100 חנויות ברחבי העולם.
נעה בן-יצחק, סמנכ"ל שיווק רשת SABON: "מהלך הסרת החומרים דוגמת SLS ופראבנים ממוצרי SABON הנו שלב אבולוציוני חשוב בחיי המותג הבינלאומי העוסק בבריאות וטיפוח הגוף והנפש. שיפרנו את המוצרים בפורמולות חדשניות ובכך אנו מרחיבים את הפנייה גם לקהל הצרכנים שמבין ומעריך התפתחות זו ואת השינויים הגלובליים בשוק מוצרי הטיפוח. אנו מאמינים במוצרים החדשים ומצפים בעזרתם להגיע לפלחי שוק חדשים ולהגדיל את הפדיון השנתי בממוצע של כ- 8%.
SABON תשלב בכל המוצרים מרכיבים בעלי ערך מוסף משמעותי לצרכן וכן מרכיבים תחליפים במקום חומרי הSLS ופראבנים, אשר פוגעים שומרים הן על חוויית השימוש במוצר והן על אורך חייו.
הרשת מעסיקה כ-200 עובדים בישראל ולמעלה מ- 800 עובדים בחו"ל. מכירות הרשת בישראל ובעולם מסתכמות בכ- 40 מליון יורו בשנה.
בתמונה: נעה בן יצחק, סמנכ"ל שיווק, SABON. צילום: מור רוזנוביץ'.