רשת קרוקר מעלה קמפיין תדמית לרגל השקת קולקציית קיץ 2008

רשת אופנת קרוקר, מעלה השבוע קמפיין ראשון בישראל, בכיכובה של הפרזנטורית ההוליוודית, כרמן אלקטרה.



הקמפיין נאמד בתקציב כולל של כ-1 מיליון דולר , באמצעות משרד הפרסום "ענבר מרחב שקד". מסע הפרסום יכלול סרטון טלוויזיה שצולם ב-L.A ויעלה למשך 3 שבועות בערוץ 2, ערוץ 10 וערוץ 24 (ערוץ המוסיקה). נוסף לכך, הקמפיין יכלול שלטי חוצות בפריסה ארצית, קמפיין אינטרנט, השקת אתר חדשני שיכלול את קטלוג קולקציית קיץ 2008, סרטים מאחורי הקלעים עם כרמן אלקטרה ועוד.



כמו כן, תערוך רשת קרוקר מסע קד"מ רחב עם הפרזנטורית כרמן אלקטרה אשר יכלול: חלוקת פוסטרים של הכוכבת בסניפי קרוקר, מבצעי הנחות ומתנות, אביזרים שונים שהושקו ברחבי העולם תחת המותג כרמן אלקטרה, קלטות סטריפטיז לחיטוב הגוף, אביזרי אופנה ועוד.



לדברי אתי לוי, מבעלי רשת קרוקר: "המטרה בקמפיין עם כרמן אלקטרה הייתה ליצור ערך מוסף לצרכן הסופי וללקוחות הרשת. האסטרטגיה הפרסומית מתמקדת ביצירת חוויה אחרת על רצפת המכירה , כל זאת באמצעות הפרזנטורית התואמות לערכי המותג".



לדברי לוי: חווית הקניה תיערך גם באמצעות אירועים, פעילויות והשקות יחסי ציבור ייחודיות ובלעדיות לרשת".



חברת קרוקר ישראל נמצאת בבעלות אתי ודויד לוי. החברה מונה 30 סניפים ברחבי הארץ עם מחזור מכירות הנאמד בשנת 2007 על כ-100 מיליון דולר ומהווה 40% משוק הג'ינסים בישראל. החברה מעסיקה250 עובדים בישראל.

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)