מגה מתכוננת לחג השבועות – חג החלב ועולה בקמפיין טלוויזיה רחב היקף למגה בעיר, באמצעות משרד הפרסום שטרית מדיה גרופ – SMG.
הקמפיין יעלה ביום ראשון (9.05.10) וימשך עד לקראת חג השבועות (20.5.10). הקמפיין מכיל מבצעים והטבות על כל מוצרי החלב של שטראוס ויוטבתה, המשלבים את הערכיים המרכזיים המוטמעים בסניפי הרשת וכוללים טריות ונוחות, מחירים הוגנים, איכות ויחס אישי.
לדברי אתי כהן מנכ"ל שטרית מדיה גרופ –SMG : "הסרט מתאר סיטואציה שגרתית בחיי היום יום של לקוחותינו אשר מעצימה את הערכים והבידול המרכזי של חנויות מגה בעיר, תוך התייחסות לאסטרטגיה של המותג ולשפה המותגית החדשה שפותחה. הדרך להצדיק את אמון המותג בעיני הלקוח היא עקביות במסר. טריות הנשענת על קירבה, נוחות ויחס אישי, ערכים ידועים במגה בעיר, מקבעים את המובילות של מגה בעיר על פני המתחרים".
הקמפיין הופק בעלות כוללת של 1.8₪, והוא ישודר בערוצים 2, 10 ו-9 , ובעיתונות הארצית.