שאגה אינטראקטיבית: "גורי", משווקת המותג "חמצוצים", יוצאת בפעילות אינטראקטיבית באתר המותג


חברת "גורי ייבוא והפצה", משווקת מותג הממתקים "חמצוצים" מבית PASKESZ, יוצאת שוב בפעילות אינטראקטיבית. מהחברה נמסר כי "הפעילות מאפשרת לגולשים לצלם את עצמם לוקחים ביס מחמצוצים ונותנים את השאגה של הלייף, אחת כזו שתעיר את השכנים ממול ותרעיד את הרחוב". הגולשים יוכלו להעלות את הסרטון לאתר ולהשתתף בתחרות נושאת פרסים יומיים, ובסופה יבחרו הגולשים את סרטון השאגה המוצלח ביותר, אשר יזכה את יוצרו במכשיר "סוני פלייסטיישן 3".



"גורי" תשקיע בפעילות האינטראקטיבית החדשנית כ-300 אלף ₪. הפעילות הייחודית תעלה לאתר בתחילת חודש מאי, ובמקביל תקודם הפעילות באמצעות פרסום בנקודות המכירה ברשתות המובילות ובפריסת מדיה באתרי ילדים מובילים, וביניהם טיפו וערוץ הילדים. החברה צופה כי הפעילות תגדיל בכ-30% את המכירות.



"גורי" הבינה את הצורך ההולך והגובר להרחיב את החוויה של עולם הממתקים עבור הילדים בהתאם להתפתחות הטכנולוגית והשוני שנוצר בצרכי הילדים. טכנולוגיית המחשבים והאינטרנט חדרה לעולמם של הילדים והיא מספקת כמעט את כל צרכיהם. אתר האינטרנט של "חמצוצים" הוא אתר הממתקים הראשון מסוגו, המאפשר לגולשים לצלם בעצמם סרטון, לדרג, להשפיע ואף לזכות בפרסים.



לדברי נתי אביוב, מנהלת המותג – "ההבנה כי ילדים אוהבים להשתתף במשחקים אינטראקטיביים, להצביע ולהשפיע כמתכונת תוכניות הריאליטי המוצלחות, ובמקביל ההתפתחות המטאורית של האפשרויות הטכנולוגיות, ביניהן העלאת תכנים מביתו של הגולש לאתר, היא שעמדה בייסוד פיתוח רעיון תחרות סרטוני השאגה".

אולי יעניין אותך

__יעל שלביה לזר פור יו צילום מור סטודיו (2) - עותק
עיצוב ללא שם - 2025-01-19T131059
שיווק מפה לאוזן
טלי פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)