שברולט עולה בקמפיין המשתנה לפי המדיה

משרד הפרסום ראובני-פרידן IPG יצא בקמפיין למותג הרכבים שברולט , מותג המכוניות הנמכר ביותר של יצרנית הרכב האמריקנית ג'נרל מוטורס. הייחודיות בקמפיין היא שלכל אמצעי מדיה הותאם קרייאטיב במיוחד בשבילה, תחת המסר: "בכל 7 שניות נמכרת בעולם שברולט".


בקמפיין הטלוויזיוני, יעלו תשעה סרטים שונים. כל סרט מראה סיטואציה קצרה שלא מספיקה להסתיים ועובר רכב שברולט. שלטי החוצות תואמים למקום בו הם מופיעים, לדוגמא באזור של בנייני משרדים המסר בשלט מתייחס לפגישות, לשלט חוצות בעיר טבריה המסר מתייחס לכנרת. קטעי הפרסום בעיתונות תואמים לנושאים אקטואליים, לדוגמה 'בזמן שבבנק לאומי חתמו על הסכם השכר נמכרה עוד שברולט בעולם'. בפלטפורמות הדיגיטליות עלו מגוון של באנרים שמתכתבים עם מיקום ואקטואליה, לדוגמא באתרי ספורט בסיום של משחק כדורגל, יעלה באנר מעודכן בהקשר לתוצאות המשחק. כך גם בתשדירי הרדיו שהתייחסו לסיטואציות שמתרחשות בזמן נהיגה.


זיו קורן, מנכ"ל משותף בראובני-פרידן, מסר: ״קמפיין פרסום מותאם ומשתנה דורש מאמץ מיוחד מכל המחלקות של המשרד, שממשיכות לעבוד בזמן שהקמפיין באוויר. קמפיין מסוג זה הוא מאד דינמי שדורש קבלת החלטות מהירה. אנו תמיד חושבים איך אפשר לחדש ולעשות צעדים מפתיעים וחדשים בעולם הפרסום ולשמחתי מצאנו שותף חדשן כמו שברולט שלא מהסס למתוח את הגבולות".


אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)