קמפיין "הרזיה מונעת" לחורף 2012 של שומרי משקל יעלה לאוויר השבוע (ערוץ 2 ו- 10 ובאתרי אינטרנט), באמצעות משרד הפרסום "גליקמן-נטלר-סמסונוב", בהשקעה של מיליון ₪ . הקמפיין מזמין את הלקוחות למסלול הרזיה להתמודדות עם השמנת החורף ומציע הצטרפות במחיר אטרקטיבי של 250 ₪ לחודש .
קמפיין 'הרזיה מונעת' יכלול בהמשך פרסום בעיתונות הארצית המקומית ומגזינים באתרי האינטרנט המובילים ותחרות נושאת פרסים בפיסבוק עם גברת פלוס + של 'שומרי משקל' במטרה לייצר מודעות מרבית בקרב קהלי היעד להשמנת החורף.