שופרסל מעלה קמפיין תדמיתי ל"כרטיס אשראי שופרסל"

אלון פייט, מנכ"ל שופרסל פיננסים, הודיע היום כי שופרסל יוצאת בקמפיין תדמיתי פרסומי, עם ג. יפית, תחת הסיסמא: כרטיס אשראי שופרסל – הצטרפתי חסכתי והרווחתי".



הקמפיין אשר הופק באמצעות משרד הפרסום ג.יפית, יעלה ביום ג' ה-19/06/07, בערוצים 2 ו-10, רדיו ונראות בסניפי הרשת בכיכובה של ג.יפית בתקציב מדווח של כ- 1.5 מיליון ₪.



פייט אמר כי "החיבור לג.יפית כאוטוריטה לצרכנות נבונה תסייע לשופרסל לחזק את מעמדו של כרטיס אשראי שופרסל ככרטיס אשראי מוביל בצרכנות נבונה.כרטיס שופרסל חוסך למחזיקים בו כסף רב בשתי ההוצאות המובילות במשק הבית אשר מהוות קרוב ל40% מההוצאות השוטפות של בתי האב בישראל, דהיינו: קניות בסופר והוצאות בדלק".



קרדיטים:


מנכ"ל שופרסל פיננסים – אלון פייט


סמנכ"ל שופרסל פיננסים- ערן וולף


מנהלת פרסום –נאוה בלט


מנהלת תקשורת שיווקית שופרסל – קרן כהן


במאית-ענת ספרן


צלם-אודי גולן


קופירייטר-רז לסניק


סופרוויזר-רלי גל


אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

משרדי קומודור
Milestone 2025
רשת אמפמ משיקה את מעדניית דליקטיזי צילום שי בראל