22 מיליון סופגניות ימכרו במהלך חודש החנוכה, שהן כ- 2000 טון של סופגניות, כך מעדכן ברי שן, מנהל השיווק של ג'נרל מילס (פילסברי) ישראל. עוד מציין שן כי "שוק הסופגניות המקומי מגלגל כ- 60 מליון ₪ בשנה. לדבריו כל ישראלי יאכל במהלך שבוע חנוכה כ- 4 סופגניות בממוצע, ילדים אוכלים פי שניים יותר סופגניות ממבוגרים.
להבדיל מהמבוגרים שמעדיפים סופגניות משודרגות ומצפים לספוגניות בטעמים מיוחדים, הילדים מעדיפים את הטעם הקלאסי של סופגניות ממולאות בריבת תותים. הבוגרים פונים יותר ל""סופגניות-ביס" קטנות במשקלן אשר באופן יחסי מכילות פחות קלוריות ומנסים גם מליות מיוחדות כגון קרם קרמל, קרם וניל, קרם שוקולד ואגוזים. "כך או כך" מסכם שן, החנוכה הזה, סה"כ הקלוריות אותן יאכלו החוגגים את החנוכה צפוי להגיע לכ- 9 מיליארד קלוריות.
לדברי שן השנה צפוי גידול של כ- 2-3% בביקוש לסופגניות בהשוואה לחנוכה אשתקד. לדבריו, את הגידול בביקוש ניתן לייחס בעיקר לגידול השנתי ולהתעוררות החלים במשק באופן כללי, כמו גם למבחר הסופגניות המגוון המוצע השנה, מגוון ההולך ומתרחב משנה לשנה.