לאחר שנים רבות בהן לא טיפלה Audi בקומפקטית היוקרתית שלה, ה-A3, יוצא המותג במסע פרסום ייעודי שתכליתו הוא מתן חשיפה ליוקרתית הקטנה ביותר בהיצע המכוניות של Audi.
בשנים האחרונות מהווה ה-A3 את "רבת המכר" של קטגורית הקומפקטיות-יוקרתיות. זוהי המכונית הנמכרת ביותר בקטגוריה זו, אליה משתייכות גם "ב.מ.וו. סידרה 1" וגם "מרצדס A קלאס".
בשנה האחרונה הפכה קטגוריה זו לסוערת ודינאמית, עם כניסתם של דגמים חדשים לשוק.
הקמפיין החדש, שהיקפו נאמד כבמיליון ₪ יכלול שלטי חוצות ומודעות דאבל בעיתונות המודפסת.
המודעות מראות את ה-A3, מצד אחד, כשמולה ניצבת מכונית המרוץ של Audi, ה- R10, המנצחת במרוצי 24 השעות של לה-מאנס, מזה 6 שנים.
הקמפיין באמצעות משרד הפרסום "אדלר חומסקי וורשבסקי".