שוק הקפסולות צמח ב- 29% בשנה

חברת ג'ייקובס דאו אגברטס, JDE, משיקה בישראל בימים אלה סדרה חדשה של קפסולות קפה עשויות אלומיניום המתאימות למכונות נספרסו®*, תחת המותג L'OR.
הקפסולות תואמות מכונת הנספרסו תימכרנה בשלב ראשון ברשת שופרסל. מדובר בבשורה לצרכני הקפה: לראשונה יוכלו לרכוש קפסולות אלומיניום תואמות מכונת נספרסו®* בסניף הסופרים הקרוב לביתם.



היקף שוק קטגוריית קפסולות הקפה בשוק הקמעונאות הישראלי הינו מעל ל- 37.7 מיליון ₪. הקטגוריה גדלה ב 29% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד. על ידי השקת הקפסולות של L'OR, JDE מצפה להמשיך לתרום לצמיחה זו.

בסידרה 6 טעמי קפה פרימיום המכילים בלנדים של ערביקה ורובוסטה.



אולי יעניין אותך

יחצ אמריקן אקספרס
מחיר בקבוק אחד 2500שח מחיר השקה 2000שח טיפול סלבוסטר דר אקרמן צילום יחצ (3)
HACKETT LONDON גיא כושי ויריב פיין קרדיט (4)
חנות של רשת דינמיקה צילום באדיבות דינמיקה (2)
שיקו נהון מנהל השיווק והסחר של מכבי פארם ורפאל חדידה ברזילי בעלים חב' ג'רוויטל ישראל צלם א
Alon Yaakob by Nadav Cohen Yonatan

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)