שטרית מדיה גרופ משיקה קמפיין חדש ל"מגה בעיר" בסך כולל של 2 מיליון ש"ח


מגה בעיר באמצעות שיטרית מדיה תשיק הערב קמפיין חדש תחת הסיסמא: "כל מה שתקנה – יצאת בזול!". זאת לאחר שבאוגוסט האחרון הוביל דודי וייסמן מנכ"ל החברה, מהלך אסטרטגי חדש בשוק הקימעונאות העירונית בישראל. 101 סניפי סופרסנטר הוסבו בין לילה ל"מגה בעיר", תוך התחייבות למחירים זולים ב 30% מכל הרשתות המתחרות בעיר. משטרית מדיה גרפ נמסר כי "המהלך הוכתר בהצלחה."



לדברי אביטל גינסברג- מנכ"ל הפרסום בשטרית גרופ: "בעקבות הצלחת מהלך ההחדרה של "מגה בעיר" אנו יוצאים בקמפיין הטמעת ערכים: ובו הבטחה צרכנית גורפת למחיר הנמוך ב 30% מכל הרשתות העירוניות…". עלות כוללת של הקמפיין: 2 מיליון ש"ח



הקמפיין כולל פרסום בטלוויזיה בערוצים 2,10, 9 ,24 רדיו, עיתונות ושילוט בנקודות המכירה.



קרדיטים:


מנהלת הפרויקט: אביטל גינסברג מנכ"ל פרסום שיטרית מדיה גרופ


מנהל קריאטיב: גילי שחק


מנהלת לקוחות: שרון ברונר


ארט: יואב שומכר


קופי: יוגב בועז


תסריטאי: שי הוריש


חברת הפקה: POV


בימאי: קובי חבייה


ניהול אינטראקטיב: ליאור מורג


יחסי ציבור: טל כץ ואמיר שינקמן


ניהול אינטראקטיב: ליאור מורג



שיטרית מדיה גרופ בבעלות רות שיטרית, תשיק השבוע גם את קמפיין יורוליג של "פיצה האט" בהיקף כולל של מיליון וחצי ₪.

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)