שי חגואל – מנהל שיווק עלית שוקולד בפלות ובונבוניירות בקבוצת שטראוס נבחר ע"י ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי לאיש השיווק של חודש פברואר בזכות מהלך השקת אצבעות שוקולד פרה.
המותג עלית, ושוקולד פרה בפרט, התרחק במהלך השנים מליבם של הילדים למרות היותו "מותג מורשת" ישראלי מוכר.
מטרת המהלך הייתה להחזיר את אהדת הילדים למותג ולשוקולד שמציעה עלית, באמצעות שוקולד פרה.
איך עושים זאת? מדברים איתם (ולא רק עם הוריהם) בשפה ובעולמות התוכן שהם אוהבים ורוצים.
החל מסוף שנת 2009 הוביל חגואל מהלך כולל, שהחזיר את לב הילדים אל המותג שוקולד פרה באמצעות הרחבה מותגית רלוונטית עם חשיבה מחוץ לקופסא.
הפניה כוונה ישירות לילדים עם דגש על הכיפיות והמשחקיות שבמוצר, תוך הרחבת המותג שוקולד פרה האתגר הגדול היה להתאים את המותג לצרכים של ילדים בגילאי 6-10, ולכן עבר פורמט הטבלאות המסורתי תהליך של "החטפה": אצבעות שוקולד עם תוספות מפתיעות שילדים אוהבים, בתוך אריזות צבעוניות, עם אפשרויות גיוון בלתי מוגבלות, שמתקשרות לעולמות תוכן חווייתיים ומאוד רלוונטיים לקהל היעד.
באמצעות שבירת קוד הצבעוניות והנראות המסורתית המוכרת מזה שנים, ותוך הימנעות מתקשורת בנושא חלב שמכוונת להורים.
כך הושק המוצר אצבעות שוקולד פרה: סדרת מוצרי אצבעות שוקולד לילדים במגוון טעמים.
התוצאות: מייד עם השקתן הפכו אצבעות שוקולד פרה למובילי שוק עם מכירות של 8.5 מיליון ש"ח בשלושת החודשים הראשונים – המהלך הגדיל את הקטגוריה כולה ב- 145 אחוז.
שטראוס חדרה לקטגוריה שקינדר משלה בה ללא מצרים, ושלעלית לא הייתה בה כל דריסת רגל.
שוק אצבעות השוקולד צמח מכ-24 מיליון ש"ח לכ-44 מיליון ש"ח בין החודשים נובמבר 2009 לספטמבר 2010. צמיחה של כ-20 מיליון ש"ח, שמהווה גידול בן כ-83%.
השקת האצבעות שינתה את פני הקטגוריה והפכה את אצבעות שוקולד פרה למוביל שוק בין לילה, כאשר מותג העל, שוקולד פרה, הפך ממותג כמעט בלתי קיים בעולם הילדים למותג המחזיק כ-20% ממנו.
תחת ניהולו של שי חגואל בעלית, נמצאים תחום השוקולד, עם המותג שוקולד פרה, תחום הוופלים עם המותג בפלות והבונבוניירות של עלית. בתחומי השוקולד והוופלים – "וופלים או בפלות" בוצעו מהלכים חדשנים ששינו את פני הקטגוריה והובילו את עלית לצמיחה מרשימה.