שיא מועמדים בתחרות המצוינות בשירות וחווית לקוח CX 2025

הוכרזו המתמודדים בתחרות ה-22 למצוינות בשירות וחוויית לקוח של ישראל, ביוזמת המי"ל – המרכז הישראלי לניהול. השנה נרשם גידול משמעותי במספר הארגונים המשתתפים, עם עלייה בולטת מצד גופים במגזר הציבורי ובמערכת הבריאות. לדברי מנהלת המי"ל :"כמדי שנה, התחרות מצליחה לזהות את מהלכי השירות שעתידים להשפיע ולעצב את תחום חוויית הלקוח בשנים הבאות."

למעלה מ  – 30 ארגונים הגישו מועמדות לתחרות CX 2025 למצוינות בשירות וחוויית לקוח, הנחשבת לתחרות המרכזית והוותיקה בישראל בתחומה, המתקיימת זו השנה ה-22 ברציפות. השנה נרשמה עלייה חדה במספר הגופים המשתתפים, שהציגו מהלכים חדשניים לשיפור השירות וחוויית הלקוח – עלייה בולטת במיוחד בהשוואה לשנים קודמות.

מארגני התחרות מציינים גידול משמעותי גם בהשתתפות של גופים ציבוריים וארגוני בריאות, עדות לעלייה במודעות בקרב גופים אלו להענקת שירות מנצח וחוויתי.

טקס הצגת הזוכים בקטגוריות השונות ייערך השנה ב- 16 בספטמבר 2025 באולם האירועים גבריאל בנס ציונה בהשתתפות מאות מנהלים, יועצים ובכירים בתחומי השירות, השיווק והניהול בישראל.

הוגשו מועמדויות  ל– 13 קטגוריות הצטיינות שונות. בין הקטגוריות שנכללות בתחרות: השירות כשותף אסטרטגי, פשטות בשירות, חוויה ושירות לעובד, השירות במגזר הציבורי, פרסונליזציה ובנית מסעות לקוח מותאמים, שירות בעולם העמותות, טכנולוגיה בשירות השירות, שירות בעולם המוקדים ועוד.

בין הארגונים שניגשו לתחרות עם מהלכי שירות מנצחים ניתן למצוא את: עיריית נס ציונה, עיריית רמלה, יד שרה, מור המכון למידע רפואי, מזרחי טפחות, מפעל הפיס, הרצליה מדיקל סנטר, Morning, תדיראן, רמב"ם הקרייה הרפואית לבריאות האדם, , הסוכנות היהודית, דואר ישראל, ישראכרט, Ilex Medical, פרטנר, הסתדרות העובדים, בית בלב,Fedex, סלא, ביטוח לאומי אגף מילואים ואגף איבה ושיקום, המרכז הרפואי האוניברסיטאי ע"ש אדית וולפסון, חברת החשמל, משרד העבודה,  AIG, Cal., מטרופוליס, קבוצת ח.י, קולטאקט, ועמותת תפוח

מי יזכה להוביל את תחום השירות בישראל? טקס ההכרזה על הזוכים בתחרות המצוינות בשירות וחוויית הלקוח ייערך בספטמבר, כחלק מכנס יוקרתי בהשתתפות מאות בכירים ומובילי דעה בעולם השירות, השיווק והניהול.

לדברי גלי קארינה שרי, מנהלת המי"ל: "אנו שמחים לראות עלייה משמעותית במודעות של ארגונים לנושא השירות וחוויית הלקוח, במיוחד בקרב גופים ציבוריים וארגונים המעניקים שירותי בריאות, אשר פועלים במרץ להענקת שירות מנצח. הזכייה בתחרות השירות וחוויית הלקוח הפכה לסמל סטטוס משמעותי עבור הארגונים הזוכים. בנוסף, אנו עדים לכך שמהלכים שהוצגו בתחרות בשנה מסוימת הופכים בשנה שלאחר מכן לסיפורי הצלחה בתחום השירות – למעשה מגדירים את הסטנדרט בשטח".

הארגונים המתמודדים בתחרות נבחרו לאחר בחינה מעמיקה של מהלכי השירות וחוויית הלקוח שהגישו לתחרות, לצד הערכת עמידתם בקריטריונים של הקטגוריות השונות. הארגונים שניגשו לתחרות הפגינו תושייה, יצירתיות ומקצועיות – מה שמדגיש את החשיבות הרבה של השירות וחוויית הלקוח,

 

אודות המרכז הישראלי לניהול ( המי"ל )

המי"ל (מבית מטריקס) מוביל את תרבות הניהול בישראל, ע"י שילוב בין לימוד תיאורטי למתן כלים פרקטיים מהשטח למנהלים. הוא מהווה מרכז ידע עדכני ומתקדם עם תכנים ייחודיים למנהלים בתפקידי רוחב ואורך בכלל הארגונים. המרכז מאפשר צמיחה והתפתחות מקצועית ואישית במגוון תחומי התמחות ובפורמטים שונים, כולל קורסים התפורים לצרכי הארגון: ניהול בכיר, מיומנויות ניהול, משאבי אנוש והדרכה, פיננסים, שיווק, שירות ומכירות, פרויקטים, ורכש. בנוסף, המי"ל יוזם ומפיק שתי תחרויות – הראשונה היא תחרות הEffie Awards-, והשניה היא תחרות מצוינות בשירות וחוויית לקוח.

למידע ופרטים נוספים לחצו כאן.

 

אולי יעניין אותך

milon
חליפות צלילה
פריטין
דובי אמיתי יור נשיאות המגזר העסקי, צילום- עוז שכטר
סדרת הטחינות הגולמיות של חברת אחוה צילום יעל האן
Nick Academy Logo

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

עיצוב ללא שם - 2025-07-06T174543
SP1 _ מחיר 2599שח צילום יחצ חול (1)
BERESHEET_KING KOIL _FINAL_FINAL_TERA - hever copy