שיווק מושכל: 'סבון של פעם' ממשיכה להתרחב ומשקיעה למעלה ממיליון וחצי דולר בחנויות חדשות

הקונספט הייחודי של סבון של פעם תופס בעולם. אבי פיאטוק וסיגל קוטלר לוי מבעלי הרשת המצליחה חונכים בימים אלה 5 סניפים חדשים ברחבי אירופה וארה"ב שיופעלו על ידי זכיינים מקומיים בפיקוח החברה הישראלית. פתיחת החנויות בחו"ל הינה שלב נוסף בהתרחבות הרשת (לאחר פתיחת סניפים במזרח אירופה ובניו יורק) ותוצאה ישירה של הצלחת הסניפים בישראל.



אבי פיאטוק, מבעלי הרשת מוסיף כי "ישראלים רבים שולחים לחו"ל מתנות מסבון של פעם וכאשר התברר שיש ברחבי העולם ביקוש גדול למוצרים מסוג זה הוחלט להתרחב ולפתוח סניפים ברחבי העולם בשיטת הזכיינות".



חנויות סבון של פעם מעוצבות בסגנון מיושן, מדפי עץ כבדים עליהם מונחים גושי סבון ומוצרי החברה. הקונספט של "סבון של פעם" הינו ייחודי , תוך התמקדות בעיצוב , סגנון המוצרים והתחדשות.

אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

פרקט למקלחת
ניר צוק
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי