שירותי בריאות כללית משקיעה כ – 300,000 דולר בקמפיין השקה ל"פלטינום"

'שירותי בריאות כללית' עולה היום, יום ד' (31.1) בקמפיין השקה ל"פלטינום', רובד נוסף ללקוחות "כללית מושלם" המציע לראשונה כיסוי לתרופות לסרטן שאינן בסל הבריאות, ניתוחים פרטיים בארץ ובחו"ל, סל הריון מורחב ועוד. הקמפיין בהיקף של כ – 300,000 דולר יעלה באמצעות משרד פרסום ראובני פרידן, בטלויזיה, ברדיו, בעיתונות ובאינטרנט למשך כשבועיים.



במרכז הקמפיין התוכנית החדשה שמציעה ה'כללית' ללקוחותיה כשהמסר הוא המהפכה שמובילה ה'כללית': "כיסוי רפואי מורחב לכולם, במחיר שכל אחד יכול להרשות לעצמו".



לדברי ניר קריסטל, ראש אגף השיווק ב"כללית מושלם", "הפלטינום" מהווה מהפיכה בתחום תכניות הבריאות המשלימות של קופות החולים ושוק ביטוחי הבריאות בישראל. הקמפיין מציג את החדשנות שבתוכנית תחת המסר שמדובר במהפכה אמיתית בתחום שירותי הבריאות שכולם מצטרפים אליה".

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)