שלושה קמפיינים חדשים בפריסת חדרי הכושר של Terraboost

שלושה קמפיינים חדשים בפריסת חדרי הכושר של Terraboost. חברת המדיה הבינלאומית, אשר נחתה בארץ לפני כחצי שנה, פרסה את המדיה בנקודות אסטרטגיות בתוך חדרי כושר ובקניונים בפריסה ארצית. הקמפיינים כוללים את דלתא, המפרסמת את סדרת ההלבשה התחתונה "nearly nude", קמפיין של JB Jewelers עם מותג השעונים CHOPARD, וגלובוס גרופ עם הסרט ההוביט.



חברת Terraboost מספקת לנחשפים בארץ פתרון לשמירת ההגיינה, וזאת על ידיי סנטייזר לחיטוי הידיים עם ריח מרענן. במקביל המתקן יודע לשדר פרסומות בצורת וידאו (און-ליין)

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)