אתמול השיקה דיזל קמפיין אינטרנטי יוצא דופן לקו חדש של הלבשה תחתונה שיושק בפברואר בפריז. דיזל, שכבר שחררה בעבר קמפיינים אוונגארדיים ויוצאי-דופן שלה, מנסה לעשות רעש פעם נוספת ושיחררה אתמול לאוויר העולם פורמט יוצא דופן במסגרתו הוקם אתר אינטרנט המלווה במשך חמישה ימים, 24 שעות ביממה, שתי בחורות ובחור אחד שנחטף לחדר במלון הזוי בפריז.
השלושה מסתגרים במלון, על כל המשתמש מכך, במטרה שהסיקור התקשורתי יהפוך אותם למפורסמים והלנז'רי של דיזל יכנס בדרך זו לתודעה של עולם הגולשים.
מהחברה נמסר כי הצופים/גולשים יכולים להשפיע על המתרחש ואפילו לשנות, לראשונה בתולדות האינטרנט, את זוויות הצילום של הסרטון, המצולם online. את השידור הישיר ילוו גם מקבצים של רגעי שיא, סקרים יומיים בקרב הגולשים, חדר צ'טים ולוח מבזקים מהחדר הסגור.