חברת הפרסום העולמית JCDecaux, הידועה ביצירת קמפיינים ייחודים ורחבי תפוצה, יוצאת השבוע בקמפיין מרהיב לרגל השקת הבושם החדש Especially Escada Delicate Notes. בקמפיין זה מכבבת דוגמנית העל בר רפאלי, פרזנטורית המותג. במסגרת הקמפיין בתל אביב תמתג JCDecaux 9 תחנות אוטובוס במיקומים מרכזיים באווירת ESPECIALLY ESCADA : דפנות התחנה יכוסו בצבע הורוד של המותג ועל גג התחנה יצמחו פרחי ורדים שיפתיעו את העוברים והשבים וימשכו את תשומת ליבם לקמפיין הייחודי. הקמפיין נאמד בכ- רבע מיליון שקל ש"ח.
הבושם Especially Escada Delicate Notes מבית אסקדה, העדין בריחו , בעל ניחוח נשי מובהק נוצר במיוחד עבור הנשים המודרניות – ספונטניות, זוהרות וחזקות. בר רפאלי, המשמשת כפרזנטורית של המותג, מייצגת את האישה העצמאית, הדעתנית, המטופחת והנשית אשר נערצת על ידי נשים רבות בישראל ובעולם.
הקמפיין החדשני של חברת JCDecaux מדגיש את מוטיב הורד המאפיין את הבושם ויעניק לעיר כולה את אותה שמחת החיים , חיוניות ונשיות שמודגשת בבושם.
פיליפ רו מנכ"ל JCDecaux ישראל: "אנו גאים לקחת חלק בקמפיין חדשני מיוחד וכשמדובר בכזה הכולל פנים ישראליות גדלה הגאווה לפעילות החברה בארץ. בקמפיין הנוכחי אנו ממחישים את המסר של המותג הפונה לנשות ישראל והעולם ובטוחים כי העיצוב הייחודי שיעלה בעיר בהחלט יהיה ישאיר את העוברים ושווים פעורי פה."