תוצאות חסרות תקדים לקמפיין הקבצנים של "מחסני תאורה" עבור מבצע "מנורה שניה בשקל"

רשת "מחסני תאורה", הרשת המובילה בישראל בתחום התאורה, מסכמת קמפיין מוצלח למבצע "מנורה שניה בשקל". המבצע לווה בקמפיין באמצעות משרד הפרסום של הרשת ענבר/מרחב/שקד, בכיכובם של בעלי הרשת, נרי ואיציק חיימוב, כקבצנים.



בעקבות המבצע, הרשת מדווחת על גידול של מעל 30% במכירות, ומעל 10,000 נברשות ומנורות קיר, שנמכרו, תוך שבוע, במסגרת מבצע ה- "מנורה שניה בשקל".



איציק חיימוב, יו"ר רשת מחסני תאורה, מסר: "מדובר בתוצאות חסרות תקדים עבור הקמפיין, שהשיג הרבה מעל הציפיות שלנו. יצאנו לדרך עם קונספט הקבצנים בכיכובנו כאנקדוטה וקוריוז, והשגנו נתונים מעל לכל ציפיותנו. ולסיכום, ביקשנו בקמפיין שקל וקיבלנו בסוף כמה מיליונים.."

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)