שוגי כוכבים אשר פותח בהתאם לעקרונות הויטאליטי של יוניליוור , מציע דגנים לילדים עשירים בסיבים תזונתיים,מכילים דגנים מלאים בכל כוכב ובמתיקות מעודנת, כל זאת תוך שמירה על הטעם האהוב על הילדים.
שוגי כוכבים, הושק ביוני 2007 וזכה להצלחה רבה. היום מהווים דגני שוגי כוכבים 30% מכלל דגני שוגי והביאו לגידול באחוז החדירה של תחום דגני הילדים.
הקמפיין החדש, באמצעות משרד הפרסום באומן, בר ריבנאי, פונה ישירות אל קהל האמהות ומציע להן פתרון לקושי המוכר כמעט לכל אמא: הרצון לתת לילדים מזון בעל ערכים תזונתיים גבוהים בטעם שילדים ירצו לאכול.
סרטון הפרסומות מציג אמא וילד במטבח. כשהילד מבקש מאמו שוגי כוכבים היא נותנת לו את הדגנים ופונה לקהל האמהות ומסבירה באנגלית מעורבת בעברית (כדי שהילד לא יבין) את יתרונות המוצר.
רוני בהט, מנהלת שיווק דגני תלמה ביוניליוור ישראל: "שוגי כוכבים פותח בהתאם לאסטרטגיית הויטאליטי (חיוניות) של יוניליוור, המחייבים את החברה לפתח מוצרים העומדים בסטנדרטים שנקבעו על ידי ארגון הבריאות הבינלאומי (WHO) ומתמודדים עם רמות של סוכר, נתרן (מלח( סיבים תזונתיים וסוגי הדגנים המרכיבים את המוצר. שוגי כוכבים מציע לקהל האמהות ולילדים, דגנים בעלי ערכים תזונתיים גבוהים, עשירים בסיבים תזונתיים, מדגנים מלאים, במתיקות מעודנת ולא פחות חשוב- בטעם שילדים אוהבים.בזכות טעמם האהוב, נחסך מהאמהות הויכוח עם הילדים והצורך בשכנועם להעדיף מוצר זה בשל יתרונותיו התזונתיים".
קמפיין הטלוויזיה ילווה בקמפיין באנרים באינטרנט אשר יפנה לעמוד מידע אודות המוצר ויתרונותיו.
קמפיין הטלוויזיה יעלה בערוצים ­­­­2 והחינוכית למשך כ- 3 שבועות.