תנובה משיקה פתרון מוצרי ברוח המיתון: גביע יוגורט באריזה משפחתית המיועד לשימוש חוזר במחיר משתלם

יופלה, מותג היוגורט המוביל, ממשיך לחדש ולהפתיע ויוצא במהלך שיווקי המציע פתרון מוצרי לימי המיתון – סדרת יופלה YYY יופלה בגביע גדול במיוחד של 500 גרם. בכך מציג יופלה לראשונה בישראל את קטגורית האריזות המשפחתיות בתחום היוגורט, מגמה שנמצאת בתאוצה גדולה בעולם.



לדברי ענת גרוס שון, מנהלת חטיבת תחומי עסקים ושיווק בתנובה: "שוק האריזות המוגדלות הולך ומתפתח בעולם, בעיקר בימי המיתון. זיהינו את הצורך בקרב הצרכנים הישראלים, אשר מחפשים פתרון משפחתי המתאים לאופני הצריכה שלהם וגם מציע מחיר אטרקטיבי יותר. כמובילי שוק שמנו לעצמנו כמטרה להגדיל צריכה באמצעות מתן מענה לצרכים אלו ואנו צופים הצלחה גדולה לסדרת יופלה YYYבמקרר הישראלי."



סדרת יופלה YYY מציעה אריזת יוגורט גדולה המיועדת לשימוש רב פעמי, לשימוש משפחתי ולשימוש נוח יותר לבישול ואפייה. סדרת יופלה YYY תציע לצרכן את הטעמים האהובים: תות, אננס, אפרסק, לבן טבעי ולבן מעודן.



השקת סדרת יופלה YYY תיתמך בקמפיין טלוויזיה המציג סיפור אהבה אופראי בו הגיבור אינו חולק עם אהובתו את גביע יופלה YYY. במקביל יעלה קמפיין אינטרנטי נרחב המשלב את הגולשים, תקשור בעיתונות, דיול בנקודות המכירה, קד"מ ויחסי ציבור.


אולי יעניין אותך

Kiprun Brand Reveal _ באדיבות דקטלון
חנות לגו עזריאלי
ליראק פריז- תחליב ניקוי 130 שח צילום יחצ חול (1)
סדרת תחליפי הדגים של אינסטד צילום פיוצ'ר פוד גרופ
עודד טהורי צילמה אפרת קופר
los arango blancoלוס אראנגו טקילה בלאנקו מחיר 159

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

פרקט למקלחת
ניר צוק
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי