"תנובה שף", החברה המתמחה של קונצרן תנובה בשוק המזון המוסדי, מדווחת על גידול דרמטי של 20% במכירות חלב ומוצריו לקראת חג השבועות, בהשוואה למכירות החברה בחג השבועות אשתקד. סך כל מכירות החברה לקראת חג השבועות מסתכם בכ- 30 מליון ש'.
הגידול נובע מנתוני מכירות גבוהים במיוחד של מוצרי שמנות, גבינת תנובה לאפיה, גבינת תנובה למאפים וגבינות מיוחדות, שנצרכו במידה מוגברת מקרב קונדיטוריות, בתי מאפה ובתי המלון לקראת החג. מכירות גבוהות במיוחד נרשמו לגבינת תנובה למאפים וגבינת תנובה לאפייה. גבינות אלו, פרי פיתוח מיוחד של תנובה, הינן בעלות מאפיינים ייחודיים, המותאמים במיוחד לתהליכי אפיה של עוגות ומאפים, וכך נותנות מענה לצרכים המיוחדים של קונדיטוריות ובתי מאפה.
"כמי שמובילה את תחום אספקת המזון לשוק המוסדי, ערה "תנובה שף" לצרכים השונים המאפיינים את הענף, ונערכת לשינויים הנדרשים באופי והיקף אספקת מוצרי המזון גם בהתאם לחגים ומועדים", מסרה איריס פיין, מנכ"ל "תנובה שף". "לקראת חג השבועות, הלא הוא חג החלב ומוצריו, נערכנו מבעוד מועד עם אספקה מוגברת של חלב ומוצריו שאכן נצרכו בביקושים גבוהים מהרגיל בקרב לקוחותינו".