בעמוד הפייסבוק של הלופט מתקיימת פעילות שנקראת "How I LOFT meat", בה גולשים מעלים 'פוסט' ובו הם מספרים עד כמה הם אוהבים בשר. הלייקים שיצברו האוהדים על הפוסט ישמשו אותם לתשלום עבור המנות בתפריט הייעודי במסעדה.
הפעילות נוצרה על ידי מסעדת הלופט בתמיכת מח' המדיה החברתית של משרד יחסי הציבור "סברינה בלהסן" בראשותה של יפעת גיא.
המסעדה, בהובלתם של השף אלעד כחלון ומומחה הבשר ארז רפאלי מציגה את מבחר מנות הבשר הגדול ביותר הקיים כיום במסעדת בשרים בישראל. כל קטגורית בשרים בתפריט זוכה לתשומת לב מירבית ומככבים בה מנות ייחודיות ללופט בטעם ובאופן ההגשה.