תרימה מעלה קמפיין לפוסטינור NEW – גלולת היום שאחרי החדשה

חברת תרימה, המשווקת בישראל את גלולת היום שאחרי – פוסטינור, יוצאת בקמפיין פרסומי למוצר החדש שלה – פוסטינור NEW, תחת הסלוגן "יש מצב חירום? יש מצב לפוסטינור". הקמפיין, בהשקעה כוללת של כ – 4.5 מליון ₪ יעלה בטלוויזיה, באתרי אינטרנט, בקולנוע ובפעילויות קד"מ שונות.



את סרטון הפרסומת צילמה חברת תרימה באמצעות משרד הפרסום ערמוני bates באוקראינה, בהשקעה של כחצי מליון ₪. לצורך כך הקימה החברה כנסייה בה צולם הקמפיין. בקמפיין מככבת נערה אשר באה לוידוי אצל הכומר על כך שלא השתמשה באמצעי מניעה. האם הכומר ימחל לה? ומה הקשר לפוסטינור?




תרימה הינה חברת תרופות ישראלית אשר הוקמה בשנת 1960 בקיבוץ מעברות. החברה מפתחת, מייצרת ומשווקת טווח רחב של תרופות מרשם ותרופות מדף ומוצרי איכות חיים.



אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)