אילנות בטוחה יוצאת בקמפיין פרסום חדש לצרכן הסופי-גייסה את אלון גל



חברת אילנות בטוחה, חברת קרנות הנאמנות החמישית בגודלה בישראל, המנהלת 11 מיליארד ₪, אימצה אסטרטגיה תקשורתית חדשה שמטרתה העיקרית פנייה לצרכנים הפיננסים שאינם משקיעים ובקיאים באלטרנטיבות המגוונות הקיימות כיום בשוק ההון. במסגרת זאת, יוצאת אילנות בטוחה עם קמפיין פרסום חדש לצרכן הסופי בו יככב אלון גל המתמחה באימון משקי בית לניהול הוצאות וחיסכון. סיסמת הקמפיין "אילנות בטוחה – הניסיון שלנו, הצעד הבא שלך".


גיא חכמי, מנכ"ל אילנות בטוחה אמר היום כי "שוק ההון הפך בשנים האחרונות לענף קמעונאי על כל המשתמע מכך. לדבריו של חכמי עיקרה של האסטרטגיה העסקית של אילנות בטוחה מבוססת על הצורך לתת מענה למערך החיסכון של הציבור הרחב המחזיק בכספים מחוץ למערכת הפנסיונית וזאת, על ידי פנייה ישירה לצרכנים הפיננסים המשקיעים חודש בחודשו סכומי כסף נמוכים מידי בכדי לקבל ייעוץ בנקאי. תוך, אספקת מוצרי השקעה וחיסכון המאפשרים עלייה ברמת החיים לאורך זמן".


"הבחירה שלנו באלון גל כפריזנטור של החברה נבעה מיכולותיו להעביר לצרכן הסופי שלא מעורה דיו בחיי היום יום בשוק ההון את מסר החברה על פיו, ניתן לסמוך על אפיקי ההשקעה של אילנות בטוחה לאורך זמן ולא רק במסגרת טרנד חולף בענף ההשקעות. וזאת, בצורה הישירה, האמינה והפשוטה ביותר", הדגיש חכמי. את המשא ומתן עם אלון גל הוביל יו"ר אילנות בטוחה, קובי נבון שהיה מעורב לאורך כל הדרך בסלילת ההתקשרות לקמפיין ולהתקשרות עם גל.



הקמפיין, שהופק על ידי משרד הפרסום יורו תל אביב, יכלול פרסום בערוצי הטלוויזיה 2 ו-10, בעיתונות ובשלטי חוצות. במסגרת הקמפיין יצולם גם סרט פרסומת קהילתי שיעסוק בקרן ובפועלה.

אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

JACK KUBA מחיר 2124 ש_ח צילום עירד נצר (3)
המהלך החדש של אמפמ עמותת אימוץ קרטונים צילום יחצ
Image3 (1)