אסי עזר נבחר לפרזנטור Design Center

מתחם העיצוב לבית Design Centerעולה בקמפיין פרסומי חדש, שמטרתו להדגיש את מגוון האפשרויות העצום לעיצוב הבית במתחם. הפרזנטור שנבחר להוביל את הקמפיין הוא אסי עזר, שזהו לו קמפיין הטלוויזיה הראשון.



הרעיון המרכזי של הקמפיין נשען על מחקרים שהוכיחו כי זוגות המצויים בתהליך בנייה או שיפוץ בית נדרשים להכרעות והחלטות ונקלעים לחילוקי דעות על סגנון ורקע שונים, המשליכים על הזוגיות. בסדרת סרטונים הומוריסטיים ושנונים, מוצגות סיטואציות אנושיות של מחלוקות בין בני זוג הצצות בתהליך רכישת פריטים לבית, להם מציג הפרזנטור אסי עזר מוצר אולטימטיבי המגלם בתוכו את רצונות השניים, מתוך מבחר הסגנונות המוצעים בכל תחומי עיצוב הבית בחנויות ה- Design Center . הסלוגן "בשביל זה יש Design Center! עם כזה מגוון חנויות מדהים. תמיד תמצאו משהו ששניכם אוהבים!" מבטא את המענה המושלם לרכישה הזוגית המשמעותית ביותר בחיים.



הקמפיין בהיקף של כ- 10 מיליון שקלים יעלה באמצעות משרד הפרסום ברוקנר-נטע-יער ב 5.9.11 לקראת ראש השנה, וכולל סרטון טלוויזיה שישודר בערוצים המסחריים 2 ו-10 ו- 9 וכן מודעות בעיתונות הארצית ובאינטרנט.



ליליאנה מור, מנכ"ל ה"Design Center" מסבירה כי הבחירה באסי עזר נובעת מהיותו אישיות המשקפת את ערכי המתחם: חיבור לאנשים, חוש סטייל וחדשנות. לדבריה, "אסי נתפס כקונצנזוס ומשדר אנושיות וכנות. כמנחה תכניות הפונות לקהל רחב, הוא מייצג בון טון עדכני וחדשני וכמובן שגם אהבתו לעיצוב מאפשרת בסיס פורה לשיתוף פעולה". התמהיל הייחודי של ה Design Center עם למעלה מ- 68 חנויות, מספק את כל הדרוש לעיצוב הבית במבחר של סגנונות עיצוב ומחירים: מטבחים, חדרי שינה, מערכות ישיבה, טקסטיל, חדרי ילדים ונוער, כלי בית, פרקטים, וילונות, שטיחים, תאורה, מערכות קולנוע ביתי, קרמיקה וריצופים, סניטציה ועד לדקורציה ואקססוריז המשלימים את הסטיילינג.



קרדיטים:


מנהל קריאייטיב ראשי: עפר יער


קופי: יועד מיק, איתן כליף


ארט: שרה לב


מנהלת הפקה: אפרת אקר


מפיקה: רון עופר


מנהלת לקוחות: כרמית אילוז


תקציבאית: הילה ירושלמי


במאי: דרור שאול


חברת הפקה: שושי ואודי


אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)