לפני כשנה אושר חוק המגביל פרסום מוצרי אלכוהול ובוגרי הקורס מראים לנו באמצעות מודעות חכמות וקריאטביות אילו פרסומות אנו עלולים להפסיד בגלל החוק החדש.
בוגרי "הבצפר" יציגו תערוכת כרזות קריאטיבית המתמודדת עם מגבלות חוק פרסום מוצרי אלכוהול. התערוכה תוצג ביום שני, ה- 4.5 החל מהשעה 18:00 ב"הבצפר", נמל תל אביב – ביתן 1. התערוכה פתוחה לקהל הרחב. לסטודנטים שיזכו בשלושת המקומות הראשונים יוענקו פרסים.
בוגרי מסלול הקופירייטינג של "הבצפר של איגוד חברות הפרסום" יציגו תערוכת כרזות המתמודדת עם הגבלות של חוק פרסום אלכוהול. הסטודנטים יציגו כ- 60 כרזות קריאטיביות עבור מותגי האלכוהול המובילים: "פינלנדיה", "בקרדי" ו"ג'ק דניאלס".