בייביליס בחרה בג.יפית לקמפיין ההשקה של מוצרי הסרת השיער החדשים

חברת "און ליין" משיקה סדרת מוצרי חשמל ייחודיים להסרת שיער לקיץ, בעלי טכנולוגיה מתקדמת מבית "בייביליס פריז", לאחר הצלחת ה- TWINLISS אשר הושק בקיץ הקודם.



השקת הסדרה תגובה בקמפיין טלוויזיוני אשר יעלה ביום שישי, 1.07.05, למשך שבועיים בערוצים 2 ו- 10. הקמפיין, שילווה גם במודעות אינפורמטיביות בעיתונים הינו בכיכובה של ג. יפית ובהשקעה של 400,000$. מטרת הקמפיין היא לחשוף את הסדרה החדשה, ובראשה ה- Miniliss, תוך מתן דגש לתכונתו הבולטת: הסרת שיער ללא כאבים בזכות טכנולוגיית הראש הכפול, אשר מסיר את השיער המיותר טוב ומהר יותר, ומשאיר את המשתמשת בו חלקה לאורך זמן.



שוק מסירי השיער החשמליים בישראל מגלגל כ- 40 מליון שקל בשנה. כ- 100,000 מסירי שיער חשמליים נמכרו בישראל בשנה החולפת.



דורון גלזר, מנכ"ל חברת "און ליין": "חברת "בייביליס" שמזוהה עם מכשירים לעיצוב השיער, נכנסה בשנה שעברה לשוק מסירי השיער החשמליים לנשים ובתוך שנה בלבד הפכה למספר 2 בשוק בישראל. השנה אנו צופים שנגדיל את נתח השוק ל- 35% ונוביל את הקטגוריה בזכות עושר של דגמים וסדרה חדשה שמציגה, ללא ספק, את המוצרים המתקדמים והטובים ביותר הקיימים כיום בישראל ובעולם".

אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

המהלך החדש של אמפמ עמותת אימוץ קרטונים צילום יחצ
Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל