Bacardi Together זו הסיסמא של קמפיין הפרסום החדש של מותג הרום בקרדי, המעודד את החזרת הקשרים האנושיים, "האמיתיים" בין אנשים בעידן הרשתות החברתיות. הקמפיין יעלה בשילוט חוצות על גבי 50 עמודים פריזאיים ברחבי תל אביב, וישלב טעימות מקוקטיילים בפאבים.
"רצינו להביא אנשים לבלות יחד, להחזיר אותם למגע האמיתי, החברתי האנושי העמוק והחם. אומר מנהל מותג בקרדי העולמי ג'ק מקדונלד: "הקמפיין מנסה לגרום לתנועה של ממש ולהחזיר את אמנות ההנאה מרגעים אמיתיים ביחד באמצעות מסיבות רחוב עירוניות ופעילות מסיבות בכלל".
"בעולם הדיגיטלי של היום, בו אנשים בודקים בנייד את ההודעות, הדואר האלקטרוני או עדכוני הסטטוס בפייסבוק רצינו לקרא לאנשים להיות חופשיים, להגיע וליהנות מהחיים החברתיים עם אחרים.אנחנו לא נגד טכנולוגיה, אבל רצינו לוודא כי הטכנולוגיה היא אמצעי כדי ליצור קשר אמיתי בין אנשים, ולא להפוך אותה למטרה בפני עצמה" .
חברת בקרדי, נוסדה בשנת 1862 בסנטיאגו דה קובה ע"י דון פאקונדו בקרדי ואשתו אשר מצאו דרך לייצר רום שקוף, נקי ועשיר בטעמים, בניגוד לרום שהיו רגילים לצרוך עד אז. ב – 1912 כשהביקוש לרום גדל, פתחו בקרדי עוד שני מפעלים, בברצלונה ובניו יורק. המפעל בניו יורק נסגר ב – 1920 עקב חוקי היובש, אך בקרדי תקע יתד בלב השוק האמריקאי. חברת בקרדי תחגוג 150 שנה ב -4 בפברואר הקרוב.
בישראל, יבוא הקמפיין לידי ביטוי במספר תחומים:
1. שילוט חוצות על גבי 50 עמודים פריזאיים (עמודי פרסום עגולים הניצבים במרכז המדרכה) ברחבי תל אביב בעיקר בצירים מרכזיים כמו רחוב דיזנגוף, רחוב בן יהודה ועוד.
2. מארז מיוחד של בקרדי סופריור ומיץ קרנברי (חמוציות) ועמדות טעימה יוצבו ב- 80 חנויות יין ואלכוהול מובילות ברחבי הארץ.
3. פעילות ברשתות חברתיות.
4. במהלך חודשי הקיץ תיערך פעילות רום בקרדי בלאק בברים נבחרים ברחבי הארץ. הפעילות תתקיים מספר פעמים בשבוע ובמהלכה יינתנו טעימות של בקרדי בלאק עם פלח תפוז וקינמון. בקרדי בלאק הנו רום מתובל עם ארומה פירותית המיושן למעלה מארבע שנים ליצירת רום בעל גוף מלא. המטרה היא כי אנשים יכירו מוצר חדש, טעים ואיכותי המתאים מאוד לימי הקיץ החמים וניתן לשתות אותו במספר דרכים: בשוט עם פלח תפוז ונגיעת קינמון, נקי בסניפטר או בלואובול עם קרח. כמובן שיש את האופציה הקלאסית של בקרדי עם קולה ופלח לימון בכוס גבוהה.