חברת קרליין – פריגו מוצרי צריכה מעלה קמפיין פרסום, לרגל השקת מוצר איפור חדשני, תחת סדרת הטיפוח המצליחה, ביו ג'ניק. הקמפיין בהשקעה של מיליון וחצי ₪, יעלה ב-24 לדצמבר באמצעות משרד הפרסום "באומן בר ריבנאי". הקמפיין תחת הכותרת: "מייק אפ שרק מכסה זה פאסה", כולל סרט טלוויזיה ומודעות פרינט בעיתונות בכיכובה של הפרזנטורית אסנת חכים.
במרכז הקמפיין, אסנת חכים הפרזנטורית, יושבת סביב שולחן עם ההורים של החבר החדש שלה. פגישה ראשונה. האמא כמו לבורנטית בוחנת אותה "בפינצטה".. אסנת מישירה מבט אל הצופים ואל חמותה לעתיד, מתוך ידיעה שהמייק אפ החדש של קרליין כזה מושלם עד שהיא, החמות, לעולם לא תדע מה דעתה האמיתית של אסנת עליה. עוד מציינת אסנת שמייק אפ שרק מכסה- זה פאסה, מה שמהווה הרמה להנחתה למייק אפ החדש של קרליין שהוא גם מכסה וגם מטפח לעומק העור.
קרדיטים:
משרד פרסום: באומן בר ריבנאי
משנה למנכ"ל קריאייטיב – דייויד אדלשטיין
קופירייטר – דלית אורבך
ארטדיירקטור – אנה פינקלשטיין
ארטדיירקטור – כפיר ראובני
מנהלת לקוחות – יעל רון
סופרוויזר – רובי ברזני
תקציבאית – מיטל נחום
מנהלת הפקה – דורית גווילי
מפיקה – גלי שטרקמן
בית פוסט – ג'רונימו
חברת הפקה – מולה
משרד יחסי ציבור: זאביק דרור יח"צ