גיתם BBDO זכתה בשני פרסים בתחרות הקריאייטיב הבינלאומית AD SPOT

גיתם BBDO זכתה בשני פרסים בתחרות הקריאייטיב הבינלאומית AD SPOT.



שתי העבודות הזוכות נעשו עבור האגודה למלחמה בסרטן על ידי BBDO SOHO.



הזכייה הראשונה היא עבור הסרט הטוב ביותר בקטגורית הבריאות ובה זכה סרט "הדרושים" של האגודה. הזכייה השנייה היא עבור שילוט החוצות הטוב ביותר בקטגורית הבריאות ובה זכה השלט "אישה מקומטת" .



AD SPOT הינה תחרות קריאייטיב ייחודית המוקדשת באופן בלעדי לעמותות חברתיות ללא מטרות רווח, מה שהופך את הזכייה בה לקשה עוד יותר.


בתחרות, שזו לה השנה ה- 15, השתתפו 40 מדינות מכל רחבי העולם עם עבודות לעמותות כגון Greenpeace, Amnesty ועוד.



גיא בר, סמנכ"ל הקריאייטיב של גיתם BBDO: "תקציב האגודה למלחמה בסרטן מטופל בגיתם בהתנדבות כבר שנים רבות ואנו שמחים על כך שהעבודות שאנו עושים גם עוזרות לקידום הנושאים החשובים בהם עוסקת האגודה וגם זוכות להכרה והערכה מקצועית בתחרויות בינלאומיות."



מירי זיו, מנכ"ל האגודה למלחמה בסרטן: "היצירתיות בהפצת המסרים חיונית להעברתם בצורה המיטבית. קמפיין "דרושים" – "מאזן האנרגיה" הבהיר את חשיבות אורח החיים, הימנעות מהשמנה ואימוץ אורח חיים פעיל. המקוריות בהעברת המסר, ללא ספק עזרה בהחדרתו וביכולת להעביר לציבור מידע על אמצעים להפחתת הסיכון לחלות בסרטן".


עוד הוסיפה זיו כי "נשים צעירות הן קהל יעד ידוע של חברות הטבק. קמפיין ה"אישה הצעירה המקומטת" הבהיר בצורה חד משמעית את המסר שמדובר בנזקים משמעותיים שעלולים לפגוע לא רק במראה האישה, אלא גם בבריאותה ולקצר את חייה, ולא רק לפגוע במראה פניה. אנו מודים לגיתם על ההשקעה, היצירתיות והמסירות שמאפשרת לנו להחדיר את מסרנו, שבכוחם להציל חיים".

אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)