משרד הפרסום גיתם BBDO עלה לשלב הסופי בתחרות ה- Golden Drum הבינלאומית המתקיימת במזרח אירופה.
תחרות ה – Glden Drum לפרסום מתקיימת במזרח אירופה מזה 12 שנה ונחשבת לאחת מתחרויות הפרסום הנחשבות בעולם. לתחרות מגישים מדי שנה מאות עבודות מכ-50 מדינות שונות בעולם .
גיתם BBDO עלתה לשלב הסופי בתחרות עם קמפיין לשופרסל דיל "הכסף שלך קונה יותר" שכלל שני סרטים: בראשון אישה המפרקת את תכולת מכוניתה על מנת להכניס את קניותיה משופרסל דיל ובשני: אישה במעלית אשר אינה נסגרת בשל כמות הפריטים הרבים שקנתה בשופרסל דיל, ושילוט חוצות של שלטים מוטים .
הקמפיין התמודד מול קמפיינים מכל העולם בתחום הריטייל כגון איקאה,רשת הידועה בקמפיינים הקריאטיביים שלה.
אומר אסי שביט סמנכ"ל קריאטיב בגיתם "זהו השג חסר תקדים לקמפיין ישראלי בתחום הריטייל. שופרסל דיל הוא הקמפיין ריטייל הישראלי הראשון העולה לשלב סופי בתחרות בינלאומית, מה שמוכיח שגם בריטייל אפשר לעשות קמפיינים קריאטיבים ואפקטיביים".