האגיס בפרסום הנקודות המכירה

חברת חוגלה קימברלי יצאה למהלך חוצה מדיות למותג החיתולים האגיס, תחת הכותרת, "אמהות לא מתפשרות". החברה יצאה למהלך משמעותי יוצא דופן בנראות שלו עם דגש רב על פעילות בנקודת המכירה באמצעות הדיה, החברה לפרסום ומיתוג נקודות מכירה.



במסגרת הפעילות הכוללת, חברת חוגלה "גייסה" אמהות ותינוקות לככב בקמפיין ארצי למותג החיתולים שלה, האגיס, וכך נתנה במה לאמהות אמיתיות. הקמפיין מתבסס על הרעיון שאמהות אינן מתפשרות בכל מה שקשור לתינוק שלהן גם כשמדובר בחיתולים.



כדי לייצר חשיפה רבה לפעילות יצאה החברה למהלך משמעותי יוצא דופן בנראות שלו באמצעות הדיה, כאשר פרסום החוצות נכנס היישר לנקודת המכירה ויצר בולטות ונוכחות בלתי מתפשרים במרחב הקמעונאי המדברים בשפת המותג. הפעילות עלתה גם על קיר הקריה באמצעות חברת הדיה שילוט חוצות.

אולי יעניין אותך

danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1
annyt7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)