האם קרלה ברוני – סרקוזי תוביל את קמפיין הפרסום לפתיחת מרכז המכירות של מטבחי "סמל"?



ברטו מוהדב, מנכ"ל ובעלים "מטבחי סמל", פנה בימים אלו בהצעה לגברת הראשונה של צרפת – הגב' קרלה ברוני – סרקוזי, לשמש כפרזנטורית ולהוביל את קמפיין הפרסום לפתיחת מרכז המכירות של "מטבחי סמל" בנמל ת"א.


חב' "מטבחי סמל" שכאמור הינה אחת החב' הגדולות והמובילות בתחום מטבחים מעוצבים ויוקרתיים, משיקה בחודשים הקרובים את מרכז המכירות הגדול ביותר בישראל, בהשקעה של למעלה מ- 2.4 מיליון דולר בהקמת הקומפלקס החדש שיכלול אולם תצוגה ומכירות הגדול ביותר בישראל, על שטח של כ- 550 מ"ר, ובר מסעדה סושי שיעמוד לרשות הלקוחות והמבקרים.


מוהדב: "הגב' ברוני נבחרה ע"י הנהלת החברה מתוך 6 מועמדות, ביניהן: כריסטי טרלינגטון, ביאנקה באלטי האיטלקיה, ג'מה וורד האוסטרלית, ליזי ג'אגר, אנדריאנה לימה הברזילאית, אלכסנדרה אמברוזיו ועוד".



עוד מוסיף מוהדב כי אחת הסיבות העיקריות שבזכותן נבחרה הגב' ברוני – סרקוזי למועמדת המתאימה ביותר, היא היותה צרפתייה, וחב'" מטבחי סמל" משיקה עם פתיחת הנמל קולקציה ייחודית בהשראת המטבח הצרפתי – בעיקר המטבח הצרפתי הכפרי, כשהדגם המוביל הוא דגם "פרובאנס".


במסגרת קמפיין, ואם הגב' ברוני – סרקוזי תענה בחיוב – יערכו חלק מצילומי הקמפיין והקטלוג בעיר המקור הצרפתית – פרובאנס.



הערכות, שבמידה והגב' ברוני – סרקוזי תענה בחיוב להצעה – שכר טרחתה יהיה כ- 200,000 דולר.


אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)