האקדמית תל אביב- יפו עולה בקמפיין משולב חדש תחת המסר: "אל תיכנע לבינוניות". הקמפיין יציג גם את המסר החדש: "היחיד עם התמחות מעשית". הקמפיין באמצעות פרסום פוגל Ogilvy, יכלול פרסום בערוצי הטלוויזיה המסחריים ובאינטרנט. הקמפיין יימשך כשבועיים ויושקעו בו כ- 1,250,000 שקל.
הקמפיין המשולב יעשה שימוש בסרט הפרסומת המציג את ילדי שנות השמונים במגרש משחקים כשכל אחד מהם מספר מה ירצה לעשות כשיהיה גדול. הסרט מסתיים כאשר מופיעה שקופית ובה נאמר כי חלק מהילדים הללו ייכנעו בדרך להגשמת החלום, כאשר המסר המלווה את הקמפיין כולו הוא: "אל תיכנע לבינוניות".
המסר החדש יוצג באמצעות השאלה: "רוצה לנצח את הבינוניות?" תוך הצגת התפתחות עם השאלה: "ולא רק בתיאוריה?" התשובה: בית הספר לממשל וחברה של האקדמית תל אביב – יפו, היחיד עם התמחות מעשית.