דריבליסט, תרסן הקומץ ביציע, ולדראמה, אבוקסיס, משחק חוץ, רדיוס בלי קהל – אלה הם רק חלק מההגדרות הכלולים במילון החדש למושגי ספורט המופיע בקמפיין החדש למותג ווינר. בשני סרטי פרסומת, האחד המתרחש בשפת-הים והשני במספרה, מסופרים שני סיפורים, כשהשפה המדוברת בהם לקוחה מעולמות הכדורגל והכדורסל. הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום יהושע, כולל גם עיתונות, רדיו ושילוט אלקטרוני ויושקעו בו כ- 3 מיליון ₪.
לצד שני הסרטים יועלה קמפיין ויראלי באינטרנט, שיאפשר לגולשים, בין השאר, להציג הסברים משלהם למונחי הספורט השונים ולהיות שותפים בבנייתה של שפה חדשה. את הקמפיין הויראלי מבצעת TBWADIGITAL.
"הלכנו צעד נוסף עם האסטרטגיה של ווינר שידע בספורט שווה כסף, כשאיחדנו את מונחי הספורט, השגורים בפי האוהדים, לשפה פרסומית, המובנת לכל", מדגיש חיים עורקבי, סמנכ"ל השיווק של מועצת ההימורים.
ווינר הוא מותג ההימורים המוביל בשוק הישראלי והכנסתו השנתית היא כ- 1.2 מיליארד ₪. הוא מהווה כ- 80 אחוז מכלל הכנסות מועצת ההימורים (20 אחוז הנוספים שייכים לטוטו), שיגיעו השנה לכ- 1.6 מיליארד ₪.