הייניקן בפרסום בשבוע האופנה

Heineken מותג הפרימיום האיכותי והבינלאומי יקים בשבוע האופנה מתחם חווייתי שבמרכזו בר Heineken Extra Cold המציג את חזית החדשנות טכנולוגית בעולם הבירה עם ברזי אקסטרא קולד- ברזי הבירה המאפשרים מזיגת בירה בטמפרטורה של 0 מעלות. אופן המזיגה באמצעות הברזים החדשניים תורם לאיכות הבירה, הנראות שלה וטעמה המחודד.


מדובר בברז, שמאפשר מזיגת בירה ממנו בטמפרטורה של 0 מעלות, מה שגורם לחוויית שתייה חלקה יותר וש’עושה חשק לעוד’. מחקרים שביצעה Heineken מצאו, כי נקודות מכירה שבהם הותקן הברז המיוחד, הגדילו את מכירות הבירה בכ-30%.


הקירור מושג על ידי מכשיר קירור מיוחד שפותח על ידי הייניקן העולמית, המאפשר את קירור הבירה ב- 3 מעלות נוספות. ברז המזיגה החדשני צובר עליו שכבת קרח אמיתית ומזיגה לכוס הינייקן קפואה הנשמרת במקפיא כוסות ייחודי.

אולי יעניין אותך

danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1
annyt7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)