המלחמה במעשנים מגיעה לגרילה: מי עומד מאחורי הכוסות הממותגות ברוטשילד?

כחלק ממסע הסברה ארצי להעלאת המודעות בקרב הורים לנזקי העישון הפסיבי, האגודה למלחמה בסרטן באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO SOHO, פיזרה במהלך סוף השבוע האחרון כוסות פלסטיק של ילדים מלאות בבדלי סיגריות. מסע ההסברה: "אמא יקרה, כשאת מעשנת לידו את פוגעת בו", הופק על ידי BBDO SOHO שמלווה במשך שנים בהתנדבות את מהלכיה הפרסומיים של העמותה. מסע הסברה זה התאפשר באדיבות חברת רוש, מובילת פרויקט "רוש מושיטה יד לחולה".



בתשדיר ובמודעות בעיתונים מתמקדת האגודה למלחמה בסרטן באמהות כקהל יעד ספציפי, במטרה להגביר את המודעות לנזקי העישון הנגרמים לילדיהן ולעצמן. העישון הינו הגורם העיקרי לסרטן הריאה ובמחקרים הוכח כי חשיפה לעישון פסיבי משפיעה על בריאות הילדים וסיכוייהם לפתח מחלות נשימה בעתיד .



כוסות הפלסטיק פוזרו במספר אתרים אטרקטיביים למשפחות באזור תל אביב: שדרות רוטשילד, שדרות בן גוריון ונמל תל אביב. בתוך הכוס הונחה תמונה של בדלי סיגריות, כך שהתקבל מראה מציאותי.



רבקה פרייליך, דוברת האגודה למלחמה בסרטן: "מטרת מסע ההסברה הוא לגרום להורים בכלל, ולאמהות בפרט לחשוב שוב ושוב לפני שהן מדליקות סיגריה. הכוסות שפוזרו במהלך סוף השבוע היוו פעילות משלימה, ואנו מקווים שמראה הכוסות הילדותיות, המלאות באפר סיגריות ידליקו בקרב אמהות מעשנות בפרט, ובקרב הורים בכלל, נורה אדומה."



קרדיטים גיתם BBDO


סמנכ"ל קריאטיב – גיא בר


מנהל קריאטיב- יגאל חזן


קופי- צביקה סופר


ארט – ליאת דואניס


מנהל תחום אמביינט ופעילות גרילה – ליאור רז


מנהלת BBDO SOHO – עדי כהן סברוב


סופרווייזר- אלדר אברהם


תקציבאית – נועה פז


משרד קד"מ – פרומרקט

אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

JACK KUBA מחיר 2124 ש_ח צילום עירד נצר (3)
המהלך החדש של אמפמ עמותת אימוץ קרטונים צילום יחצ
Image3 (1)