חברת "נכס & אינטלקט" יוצאת בקמפיין ייחודי וראשון מסוגו בהשקעה של למעלה מ-400 אלף שקל לקראת פתיחת שנת הלימודים האקדמית שתחל באוקטובר 2007 .
במסגרת הקמפיין המיועד לחברות מסחריות המעונינות לחדור לשוק הסטודנטים והצעירים, החברה מפיצה בימים אלו חוברת ראשונה מסוגה המאגדת בתוכה נתונים רלוונטיים ומעניינים המספקים מידע עדכני על אורח חייהם של מגזר הסטודנטים בישראל 2007.
מהחברה נמסר כי על מנת להמחיש את החיבור לקהל היעד, החוברת מעוצבת כקטלוג אופנה ובו צילומים של סטודנטים אמיתיים בנוף תל-אביבי. עוד נמסר כי "קונספטואלית, מתקיים חיבור בין מותגים שונים לעולמות התוכן, הרגלי הצריכה ואורח החיים הסטודנטיאלי. על הצילום אחראי ינאי יחיאל, מצלמי המגזין המובילים בארץ (מוסף הארץ, 7 ימים, הצינור, טיים אאוט, פנאי פלוס ועוד)."
הנתונים בחוברת כוללים מידע על סגנון חייהם ותחביביהם של הסטודנטים, העדפות אישיות ומקצועיות, נתונים פיננסים, מקורות פרנסה, הרגלי אכילה ושתייה, אופנה, בילוי, דיור, נתונים לגבי מוסדות הלימוד האקדמיים השונים בארץ ועוד.
כל הנתונים בחוברת נאגרו מסקרים שונים שנערכו ע"י מספר גורמים כגון: סקר מטעם התאחדות הסטודנטים בעריכת מכון "מעל הממוצע", סקר מטעם המכללה האקדמית ספיר בעריכת חברת "מחקרי רייטינג" ו- BRAND STORM מחקרים שיווקיים .
הקמפיין כולל הפצת החוברת באופן נקודתי לכל משרדי הפרסום, הקד"מ, יחסי הציבור ומותגים רלוונטים ומחוזק במהלך אינטרנטי המנוהל על ידי חברת האינטרקטיב I&M.