הסטוריה: שמעוני פינקלשטין, לראשונה בתולדות המדינה, זכה בשני אריות בתחרות הפרסום בקאן

משרד הפרסום שמעוני פינקלשטין DRAFTFCB זכה בשני אריות ב-cannes lions, תחרות הפרסום המשמעותית ביותר בעולם. עבור קמפיין האינטראקטיב שהפיק לאגודת מאיר פנים.



תחרות הפרסום הבינלאומית cannes lions היא אירוע הפרסום החשוב והמשפיע ביותר בעולם. התחרות מתקיימת בעיר קאן, בצמוד לפסטיבל הקולנוע היוקרתי. זכייה בתחרות משמעותה הכרה עולמית בחשיבותו של הרעיון, בחדשנותו ובאפקטיביות שלו.



בחמישים וארבע השנים שבהם מתקיים הפסטיבל, משרדי פרסום ישראלים זכו בארבעה פרסים בלבד. לראשונה בהיסטוריה של מדינת ישראל זוכה משרד ישראלי בשני אריות באותה תחרות.



בקמפיין האינטרנט הזוכה, נראה ילד היושב אל מול צלחת ריקה, כאשר ברקע מופיע כיתוב המזמין את הגולש לשלוח ס.מ.ס, שכולו תרומה עבור הילדים הנזקקים. לאחר שליחת ה-ס.מ.ס , וללא השהייה, הצלחת מתמלאת באוכל והכיתוב מתחלף להודעה קצרה בדבר התרומה שנתקבלה.



קמפיין האינטרנט זכה בשתי קטגוריות שונות, פרומו ודיירקט, על שימוש חכם במדיה דיגיטלית. בקטגוריית הפרומו זכה הקמפיין במקום הראשון ובקטגוריית הדיירקט במקום השלישי.




קובי ברקי סמנכ"ל הקריאייטיב של שמעוני פינקלשטין אמר היום כי "הטקס היה מרגש וזכינו לעידוד יוצא דופן מהקולגות בעולם ובארץ. הפרס הוא תזכורת לכך שהביזנס שלנו תמיד היה ותמיד יהיה הרעיון הגדול.אני מקווה שפתחנו אשנב חשוב לתעשייה בישראל."



בתמונה: הקמפיין הזוכה

אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)