פי הניתוח של מכון המחקר "מותגים", הפרסומת הזוכה ב"1 בחודש" בפברואר, במשאל שעורך אתר OTOT בין חברי איגוד המפרסמים, היא: "בנק דיסקונט – מודי בראון והמציל /והמוסך" של פרסום יהושע TBWA. הפרסומת זכתה ב–100 נקודות, 34% עבור תרומה למותג ו– 32% עבור קריאטיביות.
במקום השני נמצאת "עלית קפה טורקי – קפטן בשנחאי", של פרסום שלמור אבנון עמיחי Y&R, עם 49 נקודות – 18% עבור תרומה למותג ו-13% עבור קריאטיביות.
במקום השלישי: "דפי זהב – אף ארוך – מנתח פלסטי" , גם היא של פרסום שלמור אבנון עמיחי Y&R, עם 41 נקודות – 13% עבור תרומה למותג ו-15% עבור קריאטיביות.
1 בחודש – פרסומות חודש פברואר
1 בנק דיסקונט – מודי בראון והמציל/והמוסך
2 עלית קפה טורקי – קפטן בשנחאי
3 דפי זהב – אף ארוך – מנתח פלסטי
4 מי עדן – 70% מגופך הם מים. אלו מים?
5 פלאפון Q – המכונות השתלטו על העולם
6 yes – מקסימום גלדיאטור
7 אחוזת רובינשטיין צהלה – רבקה מיכאלי
8 שר' בר' כללית – חמודי – שת"פ אסם
9 בראכה – טחינה / חלבה
10 פז yellow – עיזים