לפי הניתוח של מכון המחקר "מותגים", הפרסומת הזוכה ב-"1 בחודש" לחודש אוגוסט 2009 במשאל שעורך אתר OTOT בין חברי איגוד השיווק הישראלי, היא: "שטראוס מילקי – אקי וסנדי משפט הגירושין" של פרסום שלמור אבנון עמיחי Y&R. הפרסומת זכתה ב-65 נקודות – 25% עבור תרומה למותג ו-15% עבור קריאטיביות.
במקום השני: "בנק אגוד בלי עמלות – המיקרו מבקש עמלה מהגברת" של פרסום גלר נסיס Leo Burnett, עם 41 נקודות – 15% עבור תרומה למותג ו-11% עבור קריאטיביות.
במקום השלישי: "שטראוס אנרג'י – אנרגיות חדשות בכל רגע – מיומנה", של פרסום שלמור אבנון עמיחי Y&R, עם 37 נקודות –11% עבור תרומה למותג ו-15% עבור קריאטיביות.