לפי הניתוח של מכון המחקר "מותגים", הפרסומת הזוכה ב-"1 בחודש" לחודש אפריל 2009 במשאל שעורך אתר OTOT בין חברי איגוד השיווק הישראלי, היא: "רשות המים – חייבים להציל את הכינרת" של לשכת הפרסום הממשלתית. הפרסומת זכתה ב-45 נקודות – 15% עבור תרומה למותג ו-15% עבור קריאטיביות.
במקום השני: "פלאפון חו"ל – שני צבאות מקרבים בין יבשות" של פרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי GREY, עם 40 נקודות – 9% עבור תרומה למותג ו- 22% עבור קריאטיביות.
במקום השלישי: "מכבי שירותי בריאות – ילד מציע נישואין" של פרסום באומן בר ריבנאי S&S, עם 38 נקודות – 17% עבור תרומה למותג ו-4% עבור קריאטיביות.