לפי הניתוח של מכון המחקר "מותגים", הפרסומת הזוכה ב-"1 בחודש" לחודש ינואר 2009 במשאל שעורך אתר OTOT בין חברי איגוד השיווק הישראלי, היא: " אורנג' – יחד הכל מתחבר – דובים בקרחונים" של פרסום שלמור אבנון עמיחי Y&R. הפרסומת זכתה ב-65 נקודות – 23% עבור תרומה למותג ו-19% עבור קריאטיביות.
במקום השני: "ויסוצקי – טעמים מכל העולם עם יצפאן" של פרסום יהושע TBWA, עם 43 נקודות – 15% עבור תרומה למותג ו- 13% עבור קריאטיביות.
במקום השלישי: "אלרין – לנשום חזק – מטריה ועיתון עפים לפנים" של פרסום שלמור אבנון עמיחי Y&R, עם 39 נקודות – 13% עבור תרומה למותג ו-13% עבור קריאטיביות.