לפי הניתוח של מכון המחקר "מותגים", הפרסומת הזוכה ב-"1 בחודש" לחודש אוגוסט במשאל שעורך אתר OTOT בין חברי איגוד השיווק הישראלי, היא: "אלדן – בלון כחול עוזר למצוא את הרכב" של פרסום פוגל Ogilvy. הפרסומת זכתה ב-61 נקודות –22% עבור תרומה למותג ו-17% עבור קריאטיביות. במקום השני: "יוניליוור וזלין – עירום בתנועה", של פרסום מקאן אריקסון, עם 50 נקודות – 13% עבור תרומה למותג ו- 24% עבור קריאטיביות. במקום השלישי: "בזק – מבצע מחשב נייד – קטעי ריקוד", של פרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי Grey, עם 47 נקודות – 15% עבור תרומה למותג ו-17% עבור קריאטיביות.