הרבל אסנס יוצאת בקמפיין פרסום חדש תחת הסיסמא: "להיסחף עד קצות השערות…פעמיים"

הרבל אסנס, מבית פרוקטר אנד גמבל, מעלה קמפיין פרסום בטלוויזיה החל מסוף ספטמבר, באמצעות משרד הפרסום "גלר נסיס" ובהשקעה של מיליון דולר.



מנהלת מותג הרבל אסנס בפרוקטר & גמבל ישראל רבקה קהת מוסרת : "צרכניות הרבל אסנס


נהנות מהניחוח הסוחף של המותג בעל הרכיבים הטבעיים של תמציות פירות וצמחים. מטרת הקמפיין להדגיש את החוויה שיש למותג להציע והיתרון הכפול בשימוש בשמפו וקונדישנר הרבל אסנס, "פעמיים הניחוח, פעמיים חוויה" וע"י כך להגביר את המודעות וההתנסות במוצר".



הקמפיין שעולה בסוף ספטמבר ילווה בסלוגן "להיסחף עד קצות השערות, פעמיים". הקמפיין יעלה בטלוויזיה וילווה בפעילות קד"מ אינטנסיבית. הקמפיין הינו אדפטציה לקמפיין מחו"ל שנקרא: ‘TWICE’, ומדגיש את ההנאה הכפולה מחוויית החפיפה בשמפו ומרכך של הרבל אסנס.


אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)