השופטת המכבסת: אונה הולבורק תוביל את קמפיין ההמשך לנוזל הכביסה Woolite"וולייט"



חברת "'רקיט בנקיזר' הפועלת בתחומי ה- Home Care מחדירה את מותג כביסה חדש לישראל – "וולייט". השקת "וולייט" מבוססת על קמפיין "עדות" (טסטמוניאל) רחב היקף. בשלב הראשון הושק המוצר "וולייט לכביסה צבעונית" בכיכובה של השחקנית סמדר קילצ'ינסקי וכעת מושק המוצר "וולייט להגנה על הבד" אותו מובילה הרקדנית והכוריאוגרפית אונה הולברוק המוכרת כשופטת טובת הלב מתכנית הריאליטי "נולד לרקוד" המשודר ב"קשת" ערוץ 2.


הקמפיין באמצעות משרד פרסום יורו תל אביב, בהשקעה של 4 מיליון ש"ח, יעלה בטלוויזיה וילווה בפעילות קד"מ ברשתות השיווק. במסגרת הקמפיין, הפרזנטוריות מציגות את החיבור הרגשי של נשים לבגדים שלהן ואת התסכול שמגיע כשבגד ניזוק בכביסה. הסרטון מסתיים בהמלצה לא לקחת סיכונים, ולהשתמש בוולייט.






אונה הולברוק: "אני שמחה להוביל את קמפיין נוזל הכביסה "וולייט". אני מכירה את "וולייט" כבר הרבה שנים – השתמשתי בו כשגרתי בקנדה. מוצר מעולה שבאמת עוזר לשמור על הבגדים. אני מאוד מתחברת לטקסט שלי בפרסומת, במיוחד המשפט "בשבילי בגדים זו אהבה, דרך להתבטא" – זו ממש אני!".



שוק הכביסה בישראל מוערך בכ- 380 מיליון ש"ח, כאשר האבקות מהוות 89% (כספי) מהקטגוריה ומובילות את הצמיחה בשוק 4% (YTD 11'07). סגמנט נוזלי כביסה מהווה כ- 7% בלבד מהקטגוריה כשהשחקנים המרכזיים הם: אריאל, פרסיל וסנו. בעולם, במיוחד בארה"ב ובאירופה, סגמנט נוזלי הכביסה הנו נרחב הרבה יותר ובמדינות מסוימות מהווים הנוזלים עד 50% מנתח השוק הכספי.



קרדיטים


משרד פרסום יורו ת"א


מנהל קריאטיב: אדם בני


ארטדירקטור: טירן בר-שלום


קופירייטרית: מאיה ירושלמי


סופרוויזרית: מיה כהן


תקציבאית: רוני נבות


פלנינג: נעה שלח ועידן פלדמן


הפקה: דנה קארו זינגר


מדיה: חברת המדיה MPG


חברת הפקה: שושי ואודי


במאי: גבי ביבליוביץ


יחסי ציבור: זאביק דרור יחסי ציבור

אולי יעניין אותך

danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1
annyt7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

נועם אלימלך חייל בודד של המרכז לחיילים בודדים לזכר מייקל לוין ביום הולדתו ב2023 שחגגו לו מעוצמה לחייל - צילום עוצמה לחייל (5)
Idan Keren, White Hat CTO with the OSPAs awrad - courtesy White Hat by EPAM
המשתתפים בהכרזה - צילום טיקטוק (1)