רשת חנויות האופנה NO NAME בחרה בשחקן הכדורגל בן סהר לפרזנטור של קו אופנת הגברים לעונה הקרובה. סהר, בן 17.5, חלוץ נבחרת מועדון הכדורגל היוקרתי צ'לסי (לונדון) המתחרה בליגת העל האנגלית ושחקן נבחרת ישראל. עבור הקמפיין יקבל סהר 60 אלף דולר. בקרוב תיבחר הצלע הנשית לצדו של סהר, שתוביל את קו אופנת הנשים של המותג.
קמפיין הקיץ של NO NAME יעלה תחת הסלוגן "Live the moment" והוא צולם ב'מגרש הביתי' של סהר בלונדון. הקמפיין, בהשקעה כוללת של 250 אלף דולר, יעלה באמצעות משרד הפרסום קראיטיב דיז'יין ויכלול שילוט חוצות, מודעות, מסכי חוצות, חסות במשחקי ספורט ושילוט בנקודות מכירה.
לדברי דניאל ויצמן, מנכ"ל ובעלים של הרשת: "בן סהר ממחיש באופן דינאמי את הקונספט שלנו – 'חייה את הרגע'. זיהינו את ה"רגע" של בן סהר לפני פריצתו, ובחירתו לפרזנטור של מותג הגברים היוותה נדבך נוסף בתהליך המיתוג מחדש שעוברת החברה כולה. הרעיון היה ללוות אותו ביום רגיל בחייו, ולהראות את הוורסטיליות של בגדי הגברים שלנו שמתאימים לכל שעות היום."