הסרט של עמותת ער"ן יעלה לשידור בערוץ 2 ו-10 כבר בימים אלו, במסגרת המצוקות הנפשיות גדולות והחשובות מימי המלחמה, בהן בין היתר העמותה מטפלת.
שלושה סרטים הופקו השנה במסגרת פרויקט הגמר של מסלול הפקת פרסומת המתקיים ב"בצפר". הנושאים שנבחרו הם: ער"ן – עמותה המונה מספר מרכזים לעזרה ראשונה נפשית. קהל היעד: בני נוער, מקרי המצוקות הנפשיות אצל בני הנוער מביא ללא מעט מקרי התאבדויות מידי שבוע. העמותה שהיא בין הותיקות בארץ לא עשתה פעילות שיווקית מזה זמן רב. ומתן – ארגון גג המטפל במספר רב של עמותות וקושר אותם לארגונים / עסקים, המחפשים דרך יעילה לתת ולתרום לקהילה.
לתהליך ההפקה התנדבו עשרות גורמים, צלמים, עורכים, שחקנים, את הפוסט פרודקשיין תרמו ברודקאסט, גרויטי ו- ג'י סי אס. התכנון האסטרטגי נעשה ע"י כיתת הפלניננג של הבצפר
והתסריטים נכתבו ע"י תלמידי מסלול הקופיריטינג של הבצפר ובוימו ע"י במאים מצטיינים של מגמת הקולנוע באונ' ת"א.
קורס הפקת פרסומות של ה"בצפר" מכשיר את הסטודנטים לעבוד כמפיקים בתחום הפרסום או הפרומו בטלוויזיה. בסיום כל קורס מוקדש פרויקט הגמר לקידום נושא חברתי או תרבותי, בו לא נמצאים משאבים כספיים עצמאיים לקידום הנושא.
ורד בטש סמנכ"ל שיווק ומנהלת מסלול ההפקה ב"בצפר"- בית הספר של חברות הפרסום, המקיים קורס מקצועי להפקת פרסומות טלוויזיה, החליטה להרים את הכפפה ולהפיק סדרה של סרטים לעידוד פניה לקבלת סיוע לאלפי נערים ונערות במצוקה נפשית בדרגה זו או אחרת. "בכל שנה עשרות בני נוער מתאבדים בגלל מצוקות נפשיות. אין ספק שמדובר בתופעה חברתית קשה", היא אומרת. "זאת מסורת שפרויקט הגמר של מסלול ההפקה בבצפר, מוקדש לקידום נושא חברתי והסטודנטים בתהליך ההפקה מוצאים את עצמם פועלים מתוך שליחות."
עוד מוסיפה ורד בטש "תחום הפקת הפרסומות צובר תאוצה מדי שנה, וזקוק לאנשי מקצוע איכותיים. אנו מעניקים לסטודנטים המבקשים לעשות את צעדיהם הראשונים בתחום, ידע ועבודה מעשית בפרק זמן קצר יחסית, ומסייעים בכך לבתי הפוסט וחברות ההפקה לקלוט אנשים בעלי הבנה מקצועית וניסיון בסיסי. מדי שנה מופקים בארץ כ- 3,000 סרטוני פרסומת. הקורס פועל בשיתוף פעולה הדוק עם גורמים מובילים בתעשייה".